Adrian Sanda(PSD)-acuzat de mai multe infracțiuni |
Secretarul de Stat pentru revoluționari este luat deja la întrebări de către DNA în urma unei plângeri penale ce poate arunca în aer caracatița creată în jurul SSPR. Așa cum am mai amintit, afacerile cu certificate de revoluționari pot duce la arestări- surpriză. Sun implicați parlamentari, miniștri , lideri de partide și lideri de asociații de revoluționari. Există suspiciuni că prin intermediul SSPR s-ar fi creat un BIDON, pentru alimentarea cu bani a campaniilor electorale. În baza acestor tranzacții absolut necurate, mai mulți așa ziși lideri ai revoluționarilor s-au îmbogățit în mod nejustificat și fără ca ei să fi muncit ceva în ultimii 20 de ani. Ca să își cumpere liniștea, penală sau civilă, ei au împărțit banii cu diverși demnitari sau reprezentanți ai autorităților române. Publicăm mai jos plângerea penală care l-ar putea face coleg pe ADRIAN SANDA, SEFER CRISTIAN și alții cu Elena Udrea. Mihai Orbulescu, revoluționar din Reșița spune că își asumă această plângere în totalitate și cere ca ori de câte ori DNA va avea nevoie de explicații va sta alături de instituția amintită. El este unul dintre liderii Mișcării Civice REVOLUȚIA CURATĂ, și îndeplinește funcția provizorie de președinte executiv. Orbulescu are susținerea în demersul său a întregii MIȘCĂRI, precum și a cvasitotalității revoluționarilor onești din România. El este denunțătorul principal în această cauză, însă deja mai multe persoane s-au anunțat că vor depune la DNA probe și declarații ce vor sprijini la conturarea ideii că pe spatele revoluționarilor onești s-a construit un adevărat grup infracțional organizat. Adrian Sanda s-a înconjurat de persoane asupra cărora planeaza de ani de zile suspiciuni legate de afaceri cu certificate. Omul său de ăncredere este un anume BALINT PETRICĂ, personaj ce are strânse legături și cu lumea interlopă și despre care am mai povestit chiar pe acest sait. De curând s-a demonstrat că acest Balint nu are nici o legătură cu certificatul său de reținut în revoluție, el fiind arestat în acea perioadă pentru infracțiuni de drept comun. Cu toate acestea, Balint este un apropiat al lui Ion Iliescu, și are o mare influență în PSD. Tot Sanda, l-a adus lângă el pe GELU VOICAN VOICULESCU, un alt dubios într-ale revoluției. Gelu Voican este deja dovedit ca fiind omul securității de dinainte de 1989. Mai mult, la SSPR, Sanda a beneficiat de sprijinul fostului ofițer de securitate MARANDA, al cărui fiu lucrează chiar în cadrul acestei instituții. Maranda se laudă peste tot că el ar fi conceput reorganizarea SSPR la cererea lui Sanda. Reorganizarea SSPR a avut un singur scop: punerea batistei pe un țambal care scotea sunete prea de zăngănit de cătușe. De curând SSPR a promovat modificări la Legea REVOLUȚIONARILOR tocmai cu scopul de a fi ascunse afacerile necurate de acolo, făcute cu sprijin politic atât de PSD cât și de PDL. Cele două structuri mafiote au căzut la pace, sacrificind prin aceasta revoluționarii onești. Astfel aceștia din urmă sunt supuși unor condiții de trai extreme, mulți dintre ei au murit prematur, au fost scoși din case, sau s-au sinucis. Numărul estimat al morților datorat acestei mafii este de peste 1500 de persoane.
Plângerea penală prezentată mai jos este însoțită de un tabel cu persoane cărora Adrian Sanda și acoliții săi le-au acordat certificate de revoluționar pe nemerit, cu încălcarea gravă a legislației în domeniu. Foloasele trase de pe urma acestei manopere vor fi făcute publice în materialele noastre ulterioare. (va urma)Catre,
PARCHETUL DE PE LÂNGĂ ÎNALTA CURTE DE CASAȚIE ȘI JUSTIȚIE - DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPȚIE
Domnule Procuror Sef,
Subsemnatul(subsemnata)…………………Orbulescu Mihai………………….……………………………………, cu domiciliu ales în Resita, Str.. …Calea caransebesului……………………………………………, nr…1….., bl…1…., sc. …1., apartament …43.., sector …, CNP ……………………………………formulez,
DENUNT PENAL
George Costin-fost Secretar de Stat-implicat și el în mafia certificatelor |
impotriva numitului Sanda Adrian - Secretar de Stat la Secretariatul de
stat pentru recunoasterea meritelor luptatorilor impotriva regimului
comunist instaurat in Romania in perioada 1945 - 1989, cu adresa de
citare: Piaţa Presei Libere, nr.1, corp B, etaj 3, sector 1, Bucureşti,
tel: (4021) 319.86.26 (4021)319.86.27, fax: (4021) 319.86.28, precum și
împotriva
numitilor : Sefer Cristian - George, presedinte CPRD’89, Coca
Laurenţiu Florian vicepreședinte, Paşca Liviu Titus, Firczak Gheorghe,
Gudu Vasile, Ioniţă Dan Aurel, Mircovici Niculae (in prezent condamnat
penal cu sentinta definitiva si irevocabila iar in continuare face parte
din Comisia Parlamentara a revolutionarilor - un infractor de drept
comun), Popa Nicolae-Vlad , membrii ai Comisiei Parlamentare pentru
Problemele Revoluționarilor cu adresa de citare : București, Palatul
Parlamentului, str. Izvor, nr. 2-4, sectorul 5 , tel 021.316.03.00,
BALINT Petrică-omul de casă al PSD |
pentru săvârșirea următoarelor infracțiuni :
Sefer C.-un posibil arestat |
- abuz in serviciu contra intereselor publice, infractiunea de abuz in
serviciu contra intereselor persoanelor si infractiunea de abuz in
serviciu prin ingradirea unor drepturi, daca functionarul public a
obtinut pentru sine sau pentru altul un avantaj patrimonial sau
nepatrimonial, faptă prevăzută și pedepsită de art. 132 din Legea nr.
78/2000
- constituirea unui grup infracţional structurat organizat, care a acţionat în mod coordonat, pentru a obţine direct sau indirect un beneficiu financiar sau alt beneficiu material faptă prevăzută și pedepsită de art. 7 din Legea nr. 39/2003
- abuz în serviciu faptă prevăzută și pedepsită de art. 297 N.C.p,
- neglijență în serviciu, faptă prevăzută și pedepsită de art. 298 N.C.p,
- favorizarea făptuitorului, faptă prevăzută și pedepsită de art. 269 N.C.p ,
- inselaciune, fapta prevazuta si pedepsita de art. 244 N.C.p ,
- concursul de infractiuni, fapta prevazuta si pedepsita de art.38 N.C.p.
De asemenea consideram ca pentru savarsirea acelorasi abuzuri sunt responsabile si persoanele cu functii din Guvernul Romaniei care au primit delegatiile revolutionarilor aflati in protest in fata Guvernului Romaniei in zilele de 5 - 6 - 7 ianuarie 2015, deoarece in discutiile purtate, acestora li s-a adus la cunostinta faptul ca prin actul normativ invocat(respectiv OUG nr. 95/2014) au fost savarsite infractiunile de abuz in serviciu prin ingradirea unor drepturi, de catre functionarul public care a obtinut pentru sine sau pentru altul un avantaj patrimonial sau nepatrimonial, precum si pentru faptul ca prin acelasi act normativ se ascund faradelegile savarsite de aceeasi functionari publici in atribuirea certificatelor de revolutionar preschimbate, drept pentru care acum nu doresc sa fie facuta aceasta efemera “curatenie” mereu invocata si care consideram ca unii reprezentati ai statului se fac vinovati de faptele care le-am enumerat mai sus sau cel putin sunt complici ai celor care au savarsit aceste infractiuni de-a lungul procesului de asa-zisa preschimbare a certificatelor de revolutionar.
- constituirea unui grup infracţional structurat organizat, care a acţionat în mod coordonat, pentru a obţine direct sau indirect un beneficiu financiar sau alt beneficiu material faptă prevăzută și pedepsită de art. 7 din Legea nr. 39/2003
- abuz în serviciu faptă prevăzută și pedepsită de art. 297 N.C.p,
- neglijență în serviciu, faptă prevăzută și pedepsită de art. 298 N.C.p,
- favorizarea făptuitorului, faptă prevăzută și pedepsită de art. 269 N.C.p ,
- inselaciune, fapta prevazuta si pedepsita de art. 244 N.C.p ,
- concursul de infractiuni, fapta prevazuta si pedepsita de art.38 N.C.p.
De asemenea consideram ca pentru savarsirea acelorasi abuzuri sunt responsabile si persoanele cu functii din Guvernul Romaniei care au primit delegatiile revolutionarilor aflati in protest in fata Guvernului Romaniei in zilele de 5 - 6 - 7 ianuarie 2015, deoarece in discutiile purtate, acestora li s-a adus la cunostinta faptul ca prin actul normativ invocat(respectiv OUG nr. 95/2014) au fost savarsite infractiunile de abuz in serviciu prin ingradirea unor drepturi, de catre functionarul public care a obtinut pentru sine sau pentru altul un avantaj patrimonial sau nepatrimonial, precum si pentru faptul ca prin acelasi act normativ se ascund faradelegile savarsite de aceeasi functionari publici in atribuirea certificatelor de revolutionar preschimbate, drept pentru care acum nu doresc sa fie facuta aceasta efemera “curatenie” mereu invocata si care consideram ca unii reprezentati ai statului se fac vinovati de faptele care le-am enumerat mai sus sau cel putin sunt complici ai celor care au savarsit aceste infractiuni de-a lungul procesului de asa-zisa preschimbare a certificatelor de revolutionar.
Motivare:
Mihai Orbulescu-primul denunțător care refuză protecția |
În fapt, persoanele sus menționate în calitatile date de functiile
detinute, conform prevederilor din art. 175 N.C.p, au încălcat în mod
intenționat și abuziv sarcinile de serviciu, cu scopul de a mușamaliza
și de a favoriza fapte de natură penală a unor persoane care au obținut
preschimbarea certificatului de revoluționar cu încălcarea prevederilor
legale.
Nu au luat masuri cu privire la anularea certificatelor de revolutionar a celor asa-zisi revolutionari care nu au deţinut certificate pe Legea 42/1990 - insa carora le-au fost emise si inmanate certificate preschimbate cu toate ca Legea 341/2004 este o lege de preschimbare a certificatelor si nu de acordare de noi certificate şi care are în vedere verificarea riguroasă a probelor din dosarele în baza cărora au fost emise toate titlurile de revoluţionar.
De asemenea faptuitorii, asa cum am precizat au procedat ilegal la schimbarea unor calitati de revolutionar, transformand sute si mii de revolutionari din “Luptatori pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Remarcat prin Fapte Deosebite”, in “Luptatori pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Raniti sau Retinuti” pentru ca acestia sa beneficieze de indemnizatiile reparatiorii lunare care pentru prima categorie de persoane au fost suspendate in perioada 2011 – 2014 prin Legea 283/2011.
Exemplificam aici cu cazul numitului BALANEASA Petrea, caruia in anul 2006 i-au atribuit legal certificatul preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Remarcat prin Fapte Deosebite” in urma caruia a incasat indemnizatia reparatorie prin Casa de Pensii Bucuresti, pentru ca dupa suspendarea platilor pentru aceasta categorie de persoane, sa i se elibereze ilegal certificat preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Ranit” in urma caruia merge si incaseaza indemnizatie reparatorie prin Casa de Pensii a Judetului Suceava , iar acesta RIDICA SI IN PREZENT ILEGAL INDEMNIZATIE LUNAR!!!
Pentru ca tacamul sa fie complet il mai “gratuleaza” cu certificat preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Ranit” pe fiul acestuia BALANEASA Dinu si cu cu certificat preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Remarcat prin Fapte Deosebite” pe sotia acestuia BALANEASA Magdalena in conditiile in care acestia nu detineau certificate de revolutionar la data aparitiei Legii nr. 341/2004.
De altfel, acordarea unor certificate de revolutionar pentru “familii” intregi care nu au detinut certificate anterior intrarii in vigoare a prevederilor Legii nr. 341/2004 (precizam inca o data : lege de preschimbare a certificatelor detinute legal in baza prevederilor Legii nr. 42/1990 si H.G. nr. 566/1996) a constituit un lucru des intalnit in aceasta procedura de preschimbare a certificatelor.
Un alt caz celebru este cel al numitului ADAM Marian Doru caruia prin aceleasi metode ilegale certificatul detinut anterior pentru calitatea de “REMARCAT” a fost transformat in … “RANIT” si asta numai ca aceste persoane sa incaseze lunar indemnizatii reparatorii, datorita suspendarii acordarii unor astfel de drepturi pentru “LUPTATORII REMARCATI” .
Astfel numitei VOICU Rodica fosta concubina a “marelui Ranit” Adam Marian Doru i-a fost acordat certificat de “RĂNIT” fără sa fi deținut vreodată vreun certificat pe fosta Lege 42/1990 sau sa fi fost trecuta in vreun Monitor Oficial asa cum prevede Legea 341/1990 prin Normele Metodologice de aplicare și care acum prin fals ,uz de fals si înșelăciune primește din partea statului roman ilegal o indemnizație reparatorie, pentru ca apoi același Adam Marian Doru prin metode oculte si ilegale a vrut sa reîntregească toată familia fostei sale concubine si ia gratulat si pe părintii acesteia, VOICU Vasile si VOICU Maria fiindu-le acordate certificate de “remarcați” luând in momentul de fata ilegal indemnizații pentru limita de vârstă de 0,6 din câștigul salarial mediu brut pe economie conform art.5 alin.1 lit.m din Legea 341/2004.
Același lucru producându-se si in cazul numitei MISKOVSCHI Eleonora “gratulata” cu certificat pentru calitatea de “RETINUT” pentru ca fiului sau CAZACU Silviu Cristian sa-i fie acordat certificat de “REMARCAT” ,aceștia fara sa fi deținut vreodată vreun certificat pe vechea Lege 42/1990 sau sa fi fost trecuți in vreun Monitor Oficial asa cum prevede Legea 341/2004.
Avem un caz aparte de schimbare de calitate si anume numita Andrei Elena a detinut certificatul de LRFD nr. 7954 eliberat de Comisia din anul 1992 si publicata in Anexa 2 la Decretul nr. 266/1992, pagina cu LIGA NATIONALA A LUPTATORILOR, pe numele BAETICA ELENA , la data de 19.07.2007 i s-a eliberat certificatul preschimbat de LUPTATOR REMARCAT: LRM - A nr. 00128. Ulterior i s-a dat certificat cu calitatea FALSA de LUPTATOR RANIT (prin SCHIMBAREA CALITATII) : LRT - A 00034. Se afla in plata si primeste indemnizatie prin fals, uz de fals si inselaciune.
Mai avem un caz interesant si anume numitul Chilili Constantin care pe vechea lege 42/1990 a avut certificat fals cu calitatea de “REȚINUT”cu nr.167RE pe numele eronat de “CHILICI CONSTANTIN” , acesta neavând actele necesare ale unui “Luptător Reținut” si anume “Fisa de camera” sau “Adeverința eliberata de Parchetul General”, acesta prin frauda isi preschimba certificatul conform Legii 341/2004 cu calitatea de “Luptator REMARCAT” si anume LRM-C-911 ,cu toate ca Legea 341/2004 nu oferă noi calități și noi titluri.
Un caz pe care dorim sa-l prezentam acum ca exemplu este cazul numitei SZABO Larisa Ramona din Timișoara căreia i-a fost preschimbat certificatul de “RANIT” cu toate ca in decembrie 1989 avea numai … 2 ani!
Având în vedere faptul ca niciunul dintre părintii acesteia nu deține vreo calitate de revoluționar, apare firesc întrebarea : oare aceasta la varsta de 2 ani a plecat singura pe strada sa se lupte cu “teroriștii” lui Ceuasescu?
Cum se face ca certificatul acestei persoane (și în aceeași situație mai sunt destule alte persoane, nu numai din Timisoara, ci si din Sibiu si din Cluj, etc) a fost preschimbat imediat după apariția prevederilor Legii nr. 341/2004, când secretar de stat era nimeni altul decat prezentul secretar de stat, iar destule persoane care aveau vârsta de peste 10-12 ani din București sau din alte localități au fost plimbate cu preschimbarea certificatelor, sau chiar le-a fost refuzata preschimbarea certificatelor, pe motiv de “a fost minor la Revolutie”!
Toate aceste cazuri sunt și au fost cunoscute de făptuitori, de angajații acestor doua instituții, prezenți constant la si in luarea deciziilor in cadrul ședințelor acestor instituții, iar acum prin adoptarea actului normativ invocat “gândit si pritocit” tot de ei se încearcă ascunderea acestor fărădelegi, a fraudării statului roman, dar mai presus decat orice a murdăririi imaginii majorității REVOLUTIONARILOR DIN DECEMBRIE 1989 care si-au dobândit legal calitățile si titlurile atestate si conferite prin certificate si brevete!
Făptuitorii cunosc toate aceste cazuri, dovada fiind si faptul ca in nota de fundamentare a OUG. nr. 95/2014, folosesc de mai multe ori termenul de “multiplicare a numarului beneficiarilor”, însă nedesfasurand niciodată nici o măsura legala avuta la dispoziția funcțiilor deținute în vederea descoperirii, anularii și sancționării vinovaților.
Făptuitorii nu au luat măsuri cu privire la aplicarea corecta a Legii 341/2004, astfel ca ei înșiși au contribuit prin funcțiile lor la schimbarea calităților pentru sute si sute de persoane, cu toate ca Legea 341/2004 nu permite schimbarea calităților si acordarea certificatelor pentru noi calități de revoluționari .
Astfel au fost schimbate calități de Luptător Remarcat prin Merite Deosebite in Luptator Rănit sau Luptător Reținut pentru ca aceste persoane sa beneficieze în continuare de indemnizații și de drepturile suspendate prin acte normative emise cu sprijinul acelorași persoane,
In acest sens bugetul de stat a fost prejudiciat cu sume imense, peste 350.000.000 lei noi, rezultate din acordarea unui număr de aproximativ 2000 de certificate unor persoane care nu au deținut certificate anterior apariției Legii nr. 341/2004 (in aceste cazuri prejudiciul fiind de circa 150.000 lei - 200.000 lei de persoana) si schimbarea calității unui număr de aproximativ 500 de persoane (in aceste cazuri prejudiciul fiind de circa 150.000 - 200.000 lei de persoana).
Pentru a putea să-și acopere ilegalitățile săvârșite, in OUG nr. 95 / 2014, invocata au legiferat posibilitatea schimbării calităților deținute anterior, astfel încercându-se prin emiterea unui act normativ interesat să-și ascundă fărădelegile săvârșite anterior sau pe care și-au propus sa le savarseasca in continuare!
La fel au gandit si au “legalizat” prin aparitia noii categorii de Luptatori cu Rol Determinant prin care doresc ca numai ei cei care au “gandit si initiat” acest act normativ sa beneficieze de indemnizatie reparatorie lunara.
Pentru ADEVARATII LUPTATORI REMARCATI CU MERITE DEOSEBITE CARE CU ADEVARAT AU DETERMINAT FUGA FAMILIEI DICTATORIALE IN ZIUA DE 22 DECEMBRIE 1989, printre care asa cum am precizat au “strecurat” mii de persoane care nu au detinut certificate anterior, lasandu-le celelalte drepturi, IN CONDITIILE IN CARE, DACA AVEAU CUNOSTINTA DE ACEASTA MULTIPLICARE ILEGALA DESPRE CARE FAC VORBIRE, logic, legal si corect ar fi fost sa anuleze aceste certificate si toate drepturile conferite de Lege!
Aceasta “legalizare” este clar facuta pentru a “taia padurea din cauza uscaturilor” avand rolul de a ascunde faradelegile savarsite prin mituirea celor pe care ei i-au “nasit si gratulat cu ..ceva drepturi”(a se citi : certificate preschimbate fara a detine astfel de documente anterior)!
Precizăm că procedura de preschimbare a certificatelor trebuia să se desfăşoare conform normelor metodologice de aplicare a Legii 341/2004, norme publicate în Hotărârea nr.1.412 din 2 septembrie 2004, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 nr. 341/2004, precum si a REGULAMENTULUI de organizare si functionare a COMISIEI SSPR, insa aceasta procedura nu a fost respectata, fiind incalcata abuziv de catre faptuitori.
Potrivit textului de lege invocat mai sus certificatele doveditoare care, în perioada 1990 - 1997, au fost eliberate de Comisia pentru aplicarea Legii nr. 42/1990 şi de Comisia pentru cinstirea şi sprijinirea eroilor Revoluţiei din Decembrie 1989, denumite în continuare certificate doveditoare, se preschimbă, la cererea titularului, de către Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989, denumit în continuare S.S.P.R.
Pentru a ascunde aceste fapte savarsite de catre el si membrii CPRD ‘89, secretarul de Stat Sanda Adrian, numit prin ordin al Premierului Victor Viorel Ponta, a convocat pentru data de 23.09.2014, la ora 10:00, Colegiului Consultativ al Revoluţionarilor, obiectul convocarii fiind: Aplicarea Legii 341/2004 privind indemnizatiile suspendate inca din data de 01.01.2012 .
La data intrunirii colegiului consultativ, respectiv 23.09.2014 au participat un număr de aproximativ 70 persoane, şi au fost reprezentate 65 de asociaţii de revoluţionari precum şi reprezentanţii celor trei organizaţii de revoluţionari, invitate de catre secretarul de stat acestea nefiind constituite juridic , iar domnul Firczak Gheorghe a reprezentat Comisia Parlamentară a Revoluţionarilor din Decembrie 1989, desi din punct de vedere legal colegiul consultativ este alcatuit din asociatiile legal infiintate pana in 31 decembrie 1992.
Discuţiile au avut ca obiect principal respectarea Legii nr.341/2004 şi reluarea plăţii indemnizaţiilor pentru categoria de beneficiari prevăzută la alin.4, art.4, începând cu 01 ianuarie 2015, clarificarea situaţiei privind modul de preschimbare a certificatelor de revoluţionar.
Cu ocazia participarii la sedinta, secretarul de stat numitul Sanda Adrian a precizat ca trebuie sa se semneze lista de prezenta de catre fiecare asociatie participanta, insa ulterior acesta lista de confirmare a prezenteia fost folosita prin frauda ca anexa la un protocol care nu a fost adus la cunostinta asociatiilor semnatare cu ocazia sedintei, incalcand grav atributiile sale stabilite prin HG nr. 563 din 9 iulie 2014 si inseland presedintii asociatiilor semnatare, acesta folosind semnaturile acestora in scopuri si interese personale si de grup.
Ulterior, garantand ca are girul asociatiilor reprezentative, propune o initiativa legislativa, prin care sa se modifice Legea 341/2004, cu incalcarea flagranta a normelor statului de drept.
Mai mult, prin proceduri abuzive, aceasta initiativa, devine intr-o seara OUG 95/2014. fiind emisa în condiții de negalitate, intrucat ;
- nu a fost supusă dezbaterii publice asa cum este legal,
- nu a fost pe ordinea de zi a sedintei de Guvern, din data de 29. 12.2014, la data respectiva fiind inregistrata doar la consiliu legislativ, cu nr.de dosar 1517/29/12.2014, iar in seara de 30.12.2014 apare in Monitorul Oficial 969/30.12.2014, ca fiind adoptata in sedinta de guvern din 29.12.2014.
Prin ordonanța adoptata in mod abuziv se modifică esential Legea nr.341/2004 contrar dispozitiilor art. 115 din Constituția Romaniei si fara ca Guvernul sa fie abilitat prin Legea de abilitare de a emite ordonanțe de urgență pe aceasta tema. Dealtfel acest guvern a incalcat de mai multe ori legile statului de drept ,emitand prin frauda acte normative ilegale.
Prin ordonanta de urgenta, se face o noua redefinire a revolutiei, care este in contradictie cu istoria si desfasurarea evenimentelor din Decembrie 1989 si chiar cu sustinerile Parchetului general in dosarul penal 97/1990 in care sunt cercetate evenimentele din Decembrie 89, din dorinta expresa de a-si asigura lor si gruparilor lor apropiate mari avantaje materiale, cu toate ca prin actul normative invocat :
- modifică categoriile de revoluționari, ,exemplu fiind , din Luptator cu Merite Deosebite trebuie sa te transformi in Luptator cu Rol Determinant și astfel creeaza categoria “Grupului lui de interese”. Dealtfel in Limba romana ”Rolul Determinant” se subsumeaza unor “Merite Deosebite”si nu mai avea rost o astfel de categorie (in acest sens a se vedea si motivarile date pentru aceste categorii de persoane, in care se retine pentru categoria celor cu “Merite Deosebite” acordata celor care au “ocupat obiective de importanta vitala” fata de categoria nou introdusa cu “Rol Determinant” care se multumesc cu … ocuparea unor “obiective de importanta deosebita”).
- crează o noua categorie sociala.
- fragmentează și tratează discriminator Luptătorii cu Merite Deosebite de Luptătorii cu Rol Determinant si fata de celelalte categorii de revolutionari din Legea nr. 341/2004.
Aceasta modificare legislativa are deasemenea scopul de a creea posibilitatea de a se accesa o asa-zisa verificare a dosarelor pentru a se pierde efectul juridic al faptelor penale savarsite de catre fostii secretari de stat si pentru a nu putea fi atrasa raspunderea penala a membrilor CPRD ‘89.
Pentru ca aceasta grupare infractionala sa-si desavarseasca “opera” regizata, dupa ce au emis O.U.G.95/2014 , acesti ticalosi au emis o H.G. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii Recunoştinţei pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 şi pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987, nr.341/2004, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.1.412/2004, in care in art. 14 alin. (1) - (3) toate aceste faradelegi sunt pe larg legiferate, prin folosirea sintagmei “nu au certificate preschimbat”!!!!!
Iata ca, daca pana acum am constatat, demonstrat si prezentat faptul ca prin abuz si incalcarea legislatiei in domeniu au acordat mii si mii de certificate preschimbate unor persoane care nu au detinut certificate la data aparitiei Legii nr. 341/2004, acum prin aceasta hotarare de guvern se “legalizeaza” faptele savarsite in trecut ,ascund faradelegile provocate de faptuitorii enumerate ,acopera toate faradelegile facute de fostii Secretari de Stat cat si actualului Secretar de Stat numitul SANDA ADRIAN si de fostii si actualii membrii ai CPRD’89 si in continuare se asigura conditiile infaptuirii altor astfel de faradelegi in viitor pagubind statul roman si pe adevaratii revolutionari!
Aceasta grupare infractionala si-a urmarit scopurile inca de la data aparitiei Legii nr. 341/2004, respectiv emiterea si atribuirea de certificate unor persoane care nu au detinut certificate anterior aparitiei Legii nr.341/2004.
Pentru aceasta membrii gruparii infractionale au urmarit in permanenta sa detina pe de o parte functiile de conducere de la SSPR, iar pe de alta parte functiile de conducere sau de “membri permanenti” la CPRD, iar din aceste functii au savarsit faradelegile precizate.
Astfel, actualul secretar de stat de la SSPR, a mai detinut functia de secretar de stat la SSPR si in perioada 2004 - 2005, perioada in care a atribuit certificate unor persoane care nu au detinut certificate anterior aparitiei Legii nr. 341/2004, sau a pregatit terenul pentru atribuirea de astfel de certificate, fapt care l-a determinat sa solicite in anul 2014 si sa obtina iarasi aceasta functie.
Obtinand din nou functia de conducere, a intreprins demersurile asa cum am precizat, pentru a atribui certificate unor persoane pentru care pregatise terenul inca din anul 2005, si a initiat si obtinut OUG 95/2014 despre care am facut vorbire, pentru a ascunde faradelegile trecute dar si pentru cele viitoare.
Astfel acesta a acordat certificate preschimbate unor persoane, printre care, deocamdata mentionam pe :
- BARCUIAS ANA,
- BASA ALEXANDRU,
- BORLEA IOAN,
- BUDUGAN MANUEL IOSIF
- BIRLADEANU LIDIA MIRELA
- BANCIU NICOLAE,
- CARA NICOLAE si altii.
Un caz aparte este cel al numitei CARAUSU ANISOARA, persoana care nu a detinut certificat anterior aparitiei Legii nr. 341/2004.
In primul mandate de secretar de stat la SSPR aceastei persoane i se atribuie certificatul de PARTICIPANT la Revolutia Romana din Decembrie 1989, pentru ca in cel de-al doilea mandat, la data de 03.12.2014, prin intermediul CPRD unde au ramas “membrii permanenti” prezenti in aceasta comisie si in perioada primului mandat la SSPR a actualului secretar de stat, aceasta sa fie “gratulata” cu certificatul de “REMARCAT PRIN FAPTE DEOSEBITE”!
Iata DOVADA CERTA pentru care au urmarit aparitia OUG. nr. 95/2014, care asa cum am mai precizat are rolul de a acoperi faradelegile savarsite anterior, dar si pentru a asigura cadru legal pentru faradelegile pe care le vor face in continuare!
Alte exemple de persoane care nu au detinut certificate anterior aparitiei Legii nr. 341/2004 si carora le-au fost atribuite certificate preschimbate de aceleasi persoane si prin aceleasi metode, sunt :
- CATESCU ADRIANA,
- CIOROGARIU CODRUTA ILEANA
- CARSTEA GABRIEL
- CIURARU ION
- COCINEF GHEORGHE
- CONRADT FLORENTINA
- CONSTANTINESCU GEORGETA
- DABULEANU EUGENIU SILVIU
- DANILIUC VASILE
- DOLINEANU VASILE
- DUMITRAS COSTIN EUGEN
Un alt exemplu este cel al numitului DRIMBAU NISTOR, persoana careia i-a fost schimbata calitatea din luptator REMARCAT in luptator RANIT, PROBA CERTA in incercarea de legalizare acum, prin OUG nr. 95/2014 a posibilitatii schimbarii calitatilor, prevedere inexistenta in Legea nr. 341/2004!
Pe timpul cercetarii vom prezenta toate cazurile si toate faradelegile savarsite de acestia!
Invederam ca inca de la inceputul activitatii sale, in calitate de secretar de de stat, numitul Sanda Adrian, a profitat de relatia stransa pe care o are cu domnul senator Ilie Sarbu socrul premierului Victor Viorel Ponta si a beneficiat de o serie de inlesniri, ei fiind din acelasi oras Timisoara iar Sarbu Ilie este senator din colegiul Timisoara.
A obtinut numirea la SSPR prin detasare de la STS, blocand in cadrul acelei institutii o functie de conducere.
A incheiat intre SSPR si STS un contract de comodat prin care STS ii punea in continuare la dispozitie masina de serviciu, desi SSPR avea masina pentru deplasarea acestuia.
In fapt masina pentru care s-a incheiat contractul de comodat nu a fost utilizata niciodata, ci doar a fost decontat combustibilul in baza unor acte fasle.
A transformat posturile de functionari publici in functii de personal contractual, organizand un concurs nelegal prin care a angajat personal agreat de domnia sa, astfel incat sa aiba posibitatea de a controla personalul cu ocazia reverificari si analizarii cererilor de acordare a noii calitati de luptator cu rol determinant instituita abuziv prin modificarea legii 341/2004, prin care urmareste fraudarea legii.
De mentionat ca in cei 25 de ani de existenta a unei legislatii care reglementeaza situatia revolutionarilor din Decembrie 1989, totdeauna comisiile care au avut atributiuni in acest sens au apartinut de institutii care au asigurat impartialitatea deciziilor, astfel ca este mai mult decat evidenta dorinta de fraudare a legii prin formula dispusa prin prevederile OUG nr. 95/2014, in care decizia apartine unei singure persoane si subordonatilor sai pe cale administrativa, dintre care atat conducatorul cat si alte persoane din institutie si-au creat prevederile legale ca sa corespunda strict dorintelor, intereselor lor si gruparilor lor mafiote!
A primit inainte de alegerile prezidentiale, prin 2(doua) hotarari de guvern , fonduri banesti din fondul de rezerva al statului, pentru organizarea comemorarii celor 25 de ani de la Revolutia Romana din Decembrie 1989 si care au fost utilizati in scopuri doar de domnia sa stiute, intrucat jubileul de 25 de ani de la Revolutie a fost organizat de catre asociatiile de revolutionari.
Cu privire la gradul de vinovatie al membrilor Comisiei Parlamentare, invederam ca potrivit dispozitiilor :
- art. 9 alin.(2), din Legea 341/2004, „persoanele care solicită preschimbarea documentelor care atestă titlurile prevăzute la art.3 alin.(1) lit.b), potrivit prezentei legi, precum şi preşedinţii organizaţiilor nominalizate la art.5 alin.(4) poartă răspunderea penală pentru corectitudinea întocmirii dosarelor, care vor fi verificate de către Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989 şi avizate de Comisia parlamentară în vederea eliberării de către acesta a certificatelor doveditoare, preschimbate conform alin. (1)”.
- art. 9 alin.(5), din Legea 341/2004, “Contestaţiile privind preschimbarea ori neefectuarea preschimbării certificatelor, conform prezentei legi, se fac cu nominalizarea persoanelor în cauză şi se vor adresa Comisiei parlamentare a revoluţionarilor din decembrie 1989, care le soluţionează potrivit normelor metodologice stabilite în acest sens..
- art. 15 alin. (1) - (3), din H.G. nr. 1412/2004,“SSPR inainteaza Comisiei Parlamentare a Revolutionarilor din Decembrie 1989, denumita in continuare Comisia Parlamentara, in vederea emiterii avizului prevazut la art. 5 alin. (3) din Legea nr. 341/2004, propunerile de preschimbare a certificatelor.
(2) Comisia Parlamentara comunica SSPR, in termen de 10 zile de la data inregistrarii propunerii prevazute la alin. (1), avizul favorabil sau negativ, dupa caz.
(3) In situatia in care propunerea transmisa de SSPR necesita o cercetare mai amanuntita, Comisia Parlamentara poate prelungi cu cel mult 15 zile termenul prevazut la alin. (1), instiintand SSPR cu privire la aceasta prelungire.
La data de 30.06.2010 a fost incheiata perioada de preschimbare a certificatelor iar aceasta comisie in data de 03 decembrie 2014 a acordat certificate preschimbate unui numar de 7(sapte) persoane, dintre care 6(sase) persoane nu au detinut certificate de revolutionar anterior aparitiei Legii nr. 341/2004.
Acordarea acestor certificate s-a facut in prezenta numitului Sanda Adrian, fapt care demonstreaza cu prisosinta rolul sau active in functionarea grupului infractional.
Mai mult decat atat, pentru a se vedea disperarea cu care au urmarit acordarea unor astfel de certificate catre persoane care nu au detinut anterior acest document, persoanelor GHERMAN Constantin si GRIGORE Constantin, Comisia Parlamentara a Revolutionarilor din Decembrie 1989 in prezenta aceluasi secretar de stat Sanda Adrian le-a acordat certificate si calitati si in SINTEZA din data de 03 decembrie 2014 desi acelasi lucru l-au facut si in SINTEZA din data de 17 septembrie 2014!!!
Aceste fapte s-au derulat in permanenta in perioada 30.06.2010 - decembrie 2014, iar vinovatii si complicii lor se regasesc in interiorul grupului infractional si a angajatilor acestor doua institutii, prezenti constant la si in luarea deciziilor in cadrul sedintelor acestor institutii.
Pornind de la aceste dispoziţiii legale menţionate mai sus, considerăm că întreaga comisie CPRD ’89 se face vinovată sub diverse grade de participaţie, de săvârşirea infracţiunilor precizate.
Nu au luat masuri cu privire la anularea certificatelor de revolutionar a celor asa-zisi revolutionari care nu au deţinut certificate pe Legea 42/1990 - insa carora le-au fost emise si inmanate certificate preschimbate cu toate ca Legea 341/2004 este o lege de preschimbare a certificatelor si nu de acordare de noi certificate şi care are în vedere verificarea riguroasă a probelor din dosarele în baza cărora au fost emise toate titlurile de revoluţionar.
De asemenea faptuitorii, asa cum am precizat au procedat ilegal la schimbarea unor calitati de revolutionar, transformand sute si mii de revolutionari din “Luptatori pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Remarcat prin Fapte Deosebite”, in “Luptatori pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Raniti sau Retinuti” pentru ca acestia sa beneficieze de indemnizatiile reparatiorii lunare care pentru prima categorie de persoane au fost suspendate in perioada 2011 – 2014 prin Legea 283/2011.
Exemplificam aici cu cazul numitului BALANEASA Petrea, caruia in anul 2006 i-au atribuit legal certificatul preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Remarcat prin Fapte Deosebite” in urma caruia a incasat indemnizatia reparatorie prin Casa de Pensii Bucuresti, pentru ca dupa suspendarea platilor pentru aceasta categorie de persoane, sa i se elibereze ilegal certificat preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Ranit” in urma caruia merge si incaseaza indemnizatie reparatorie prin Casa de Pensii a Judetului Suceava , iar acesta RIDICA SI IN PREZENT ILEGAL INDEMNIZATIE LUNAR!!!
Pentru ca tacamul sa fie complet il mai “gratuleaza” cu certificat preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Ranit” pe fiul acestuia BALANEASA Dinu si cu cu certificat preschimbat de “Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989 - Remarcat prin Fapte Deosebite” pe sotia acestuia BALANEASA Magdalena in conditiile in care acestia nu detineau certificate de revolutionar la data aparitiei Legii nr. 341/2004.
De altfel, acordarea unor certificate de revolutionar pentru “familii” intregi care nu au detinut certificate anterior intrarii in vigoare a prevederilor Legii nr. 341/2004 (precizam inca o data : lege de preschimbare a certificatelor detinute legal in baza prevederilor Legii nr. 42/1990 si H.G. nr. 566/1996) a constituit un lucru des intalnit in aceasta procedura de preschimbare a certificatelor.
Un alt caz celebru este cel al numitului ADAM Marian Doru caruia prin aceleasi metode ilegale certificatul detinut anterior pentru calitatea de “REMARCAT” a fost transformat in … “RANIT” si asta numai ca aceste persoane sa incaseze lunar indemnizatii reparatorii, datorita suspendarii acordarii unor astfel de drepturi pentru “LUPTATORII REMARCATI” .
Astfel numitei VOICU Rodica fosta concubina a “marelui Ranit” Adam Marian Doru i-a fost acordat certificat de “RĂNIT” fără sa fi deținut vreodată vreun certificat pe fosta Lege 42/1990 sau sa fi fost trecuta in vreun Monitor Oficial asa cum prevede Legea 341/1990 prin Normele Metodologice de aplicare și care acum prin fals ,uz de fals si înșelăciune primește din partea statului roman ilegal o indemnizație reparatorie, pentru ca apoi același Adam Marian Doru prin metode oculte si ilegale a vrut sa reîntregească toată familia fostei sale concubine si ia gratulat si pe părintii acesteia, VOICU Vasile si VOICU Maria fiindu-le acordate certificate de “remarcați” luând in momentul de fata ilegal indemnizații pentru limita de vârstă de 0,6 din câștigul salarial mediu brut pe economie conform art.5 alin.1 lit.m din Legea 341/2004.
Același lucru producându-se si in cazul numitei MISKOVSCHI Eleonora “gratulata” cu certificat pentru calitatea de “RETINUT” pentru ca fiului sau CAZACU Silviu Cristian sa-i fie acordat certificat de “REMARCAT” ,aceștia fara sa fi deținut vreodată vreun certificat pe vechea Lege 42/1990 sau sa fi fost trecuți in vreun Monitor Oficial asa cum prevede Legea 341/2004.
Avem un caz aparte de schimbare de calitate si anume numita Andrei Elena a detinut certificatul de LRFD nr. 7954 eliberat de Comisia din anul 1992 si publicata in Anexa 2 la Decretul nr. 266/1992, pagina cu LIGA NATIONALA A LUPTATORILOR, pe numele BAETICA ELENA , la data de 19.07.2007 i s-a eliberat certificatul preschimbat de LUPTATOR REMARCAT: LRM - A nr. 00128. Ulterior i s-a dat certificat cu calitatea FALSA de LUPTATOR RANIT (prin SCHIMBAREA CALITATII) : LRT - A 00034. Se afla in plata si primeste indemnizatie prin fals, uz de fals si inselaciune.
Mai avem un caz interesant si anume numitul Chilili Constantin care pe vechea lege 42/1990 a avut certificat fals cu calitatea de “REȚINUT”cu nr.167RE pe numele eronat de “CHILICI CONSTANTIN” , acesta neavând actele necesare ale unui “Luptător Reținut” si anume “Fisa de camera” sau “Adeverința eliberata de Parchetul General”, acesta prin frauda isi preschimba certificatul conform Legii 341/2004 cu calitatea de “Luptator REMARCAT” si anume LRM-C-911 ,cu toate ca Legea 341/2004 nu oferă noi calități și noi titluri.
Un caz pe care dorim sa-l prezentam acum ca exemplu este cazul numitei SZABO Larisa Ramona din Timișoara căreia i-a fost preschimbat certificatul de “RANIT” cu toate ca in decembrie 1989 avea numai … 2 ani!
Având în vedere faptul ca niciunul dintre părintii acesteia nu deține vreo calitate de revoluționar, apare firesc întrebarea : oare aceasta la varsta de 2 ani a plecat singura pe strada sa se lupte cu “teroriștii” lui Ceuasescu?
Cum se face ca certificatul acestei persoane (și în aceeași situație mai sunt destule alte persoane, nu numai din Timisoara, ci si din Sibiu si din Cluj, etc) a fost preschimbat imediat după apariția prevederilor Legii nr. 341/2004, când secretar de stat era nimeni altul decat prezentul secretar de stat, iar destule persoane care aveau vârsta de peste 10-12 ani din București sau din alte localități au fost plimbate cu preschimbarea certificatelor, sau chiar le-a fost refuzata preschimbarea certificatelor, pe motiv de “a fost minor la Revolutie”!
Toate aceste cazuri sunt și au fost cunoscute de făptuitori, de angajații acestor doua instituții, prezenți constant la si in luarea deciziilor in cadrul ședințelor acestor instituții, iar acum prin adoptarea actului normativ invocat “gândit si pritocit” tot de ei se încearcă ascunderea acestor fărădelegi, a fraudării statului roman, dar mai presus decat orice a murdăririi imaginii majorității REVOLUTIONARILOR DIN DECEMBRIE 1989 care si-au dobândit legal calitățile si titlurile atestate si conferite prin certificate si brevete!
Făptuitorii cunosc toate aceste cazuri, dovada fiind si faptul ca in nota de fundamentare a OUG. nr. 95/2014, folosesc de mai multe ori termenul de “multiplicare a numarului beneficiarilor”, însă nedesfasurand niciodată nici o măsura legala avuta la dispoziția funcțiilor deținute în vederea descoperirii, anularii și sancționării vinovaților.
Făptuitorii nu au luat măsuri cu privire la aplicarea corecta a Legii 341/2004, astfel ca ei înșiși au contribuit prin funcțiile lor la schimbarea calităților pentru sute si sute de persoane, cu toate ca Legea 341/2004 nu permite schimbarea calităților si acordarea certificatelor pentru noi calități de revoluționari .
Astfel au fost schimbate calități de Luptător Remarcat prin Merite Deosebite in Luptator Rănit sau Luptător Reținut pentru ca aceste persoane sa beneficieze în continuare de indemnizații și de drepturile suspendate prin acte normative emise cu sprijinul acelorași persoane,
In acest sens bugetul de stat a fost prejudiciat cu sume imense, peste 350.000.000 lei noi, rezultate din acordarea unui număr de aproximativ 2000 de certificate unor persoane care nu au deținut certificate anterior apariției Legii nr. 341/2004 (in aceste cazuri prejudiciul fiind de circa 150.000 lei - 200.000 lei de persoana) si schimbarea calității unui număr de aproximativ 500 de persoane (in aceste cazuri prejudiciul fiind de circa 150.000 - 200.000 lei de persoana).
Pentru a putea să-și acopere ilegalitățile săvârșite, in OUG nr. 95 / 2014, invocata au legiferat posibilitatea schimbării calităților deținute anterior, astfel încercându-se prin emiterea unui act normativ interesat să-și ascundă fărădelegile săvârșite anterior sau pe care și-au propus sa le savarseasca in continuare!
La fel au gandit si au “legalizat” prin aparitia noii categorii de Luptatori cu Rol Determinant prin care doresc ca numai ei cei care au “gandit si initiat” acest act normativ sa beneficieze de indemnizatie reparatorie lunara.
Pentru ADEVARATII LUPTATORI REMARCATI CU MERITE DEOSEBITE CARE CU ADEVARAT AU DETERMINAT FUGA FAMILIEI DICTATORIALE IN ZIUA DE 22 DECEMBRIE 1989, printre care asa cum am precizat au “strecurat” mii de persoane care nu au detinut certificate anterior, lasandu-le celelalte drepturi, IN CONDITIILE IN CARE, DACA AVEAU CUNOSTINTA DE ACEASTA MULTIPLICARE ILEGALA DESPRE CARE FAC VORBIRE, logic, legal si corect ar fi fost sa anuleze aceste certificate si toate drepturile conferite de Lege!
Aceasta “legalizare” este clar facuta pentru a “taia padurea din cauza uscaturilor” avand rolul de a ascunde faradelegile savarsite prin mituirea celor pe care ei i-au “nasit si gratulat cu ..ceva drepturi”(a se citi : certificate preschimbate fara a detine astfel de documente anterior)!
Precizăm că procedura de preschimbare a certificatelor trebuia să se desfăşoare conform normelor metodologice de aplicare a Legii 341/2004, norme publicate în Hotărârea nr.1.412 din 2 septembrie 2004, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 nr. 341/2004, precum si a REGULAMENTULUI de organizare si functionare a COMISIEI SSPR, insa aceasta procedura nu a fost respectata, fiind incalcata abuziv de catre faptuitori.
Potrivit textului de lege invocat mai sus certificatele doveditoare care, în perioada 1990 - 1997, au fost eliberate de Comisia pentru aplicarea Legii nr. 42/1990 şi de Comisia pentru cinstirea şi sprijinirea eroilor Revoluţiei din Decembrie 1989, denumite în continuare certificate doveditoare, se preschimbă, la cererea titularului, de către Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989, denumit în continuare S.S.P.R.
Pentru a ascunde aceste fapte savarsite de catre el si membrii CPRD ‘89, secretarul de Stat Sanda Adrian, numit prin ordin al Premierului Victor Viorel Ponta, a convocat pentru data de 23.09.2014, la ora 10:00, Colegiului Consultativ al Revoluţionarilor, obiectul convocarii fiind: Aplicarea Legii 341/2004 privind indemnizatiile suspendate inca din data de 01.01.2012 .
La data intrunirii colegiului consultativ, respectiv 23.09.2014 au participat un număr de aproximativ 70 persoane, şi au fost reprezentate 65 de asociaţii de revoluţionari precum şi reprezentanţii celor trei organizaţii de revoluţionari, invitate de catre secretarul de stat acestea nefiind constituite juridic , iar domnul Firczak Gheorghe a reprezentat Comisia Parlamentară a Revoluţionarilor din Decembrie 1989, desi din punct de vedere legal colegiul consultativ este alcatuit din asociatiile legal infiintate pana in 31 decembrie 1992.
Discuţiile au avut ca obiect principal respectarea Legii nr.341/2004 şi reluarea plăţii indemnizaţiilor pentru categoria de beneficiari prevăzută la alin.4, art.4, începând cu 01 ianuarie 2015, clarificarea situaţiei privind modul de preschimbare a certificatelor de revoluţionar.
Cu ocazia participarii la sedinta, secretarul de stat numitul Sanda Adrian a precizat ca trebuie sa se semneze lista de prezenta de catre fiecare asociatie participanta, insa ulterior acesta lista de confirmare a prezenteia fost folosita prin frauda ca anexa la un protocol care nu a fost adus la cunostinta asociatiilor semnatare cu ocazia sedintei, incalcand grav atributiile sale stabilite prin HG nr. 563 din 9 iulie 2014 si inseland presedintii asociatiilor semnatare, acesta folosind semnaturile acestora in scopuri si interese personale si de grup.
Ulterior, garantand ca are girul asociatiilor reprezentative, propune o initiativa legislativa, prin care sa se modifice Legea 341/2004, cu incalcarea flagranta a normelor statului de drept.
Mai mult, prin proceduri abuzive, aceasta initiativa, devine intr-o seara OUG 95/2014. fiind emisa în condiții de negalitate, intrucat ;
- nu a fost supusă dezbaterii publice asa cum este legal,
- nu a fost pe ordinea de zi a sedintei de Guvern, din data de 29. 12.2014, la data respectiva fiind inregistrata doar la consiliu legislativ, cu nr.de dosar 1517/29/12.2014, iar in seara de 30.12.2014 apare in Monitorul Oficial 969/30.12.2014, ca fiind adoptata in sedinta de guvern din 29.12.2014.
Prin ordonanța adoptata in mod abuziv se modifică esential Legea nr.341/2004 contrar dispozitiilor art. 115 din Constituția Romaniei si fara ca Guvernul sa fie abilitat prin Legea de abilitare de a emite ordonanțe de urgență pe aceasta tema. Dealtfel acest guvern a incalcat de mai multe ori legile statului de drept ,emitand prin frauda acte normative ilegale.
Prin ordonanta de urgenta, se face o noua redefinire a revolutiei, care este in contradictie cu istoria si desfasurarea evenimentelor din Decembrie 1989 si chiar cu sustinerile Parchetului general in dosarul penal 97/1990 in care sunt cercetate evenimentele din Decembrie 89, din dorinta expresa de a-si asigura lor si gruparilor lor apropiate mari avantaje materiale, cu toate ca prin actul normative invocat :
- modifică categoriile de revoluționari, ,exemplu fiind , din Luptator cu Merite Deosebite trebuie sa te transformi in Luptator cu Rol Determinant și astfel creeaza categoria “Grupului lui de interese”. Dealtfel in Limba romana ”Rolul Determinant” se subsumeaza unor “Merite Deosebite”si nu mai avea rost o astfel de categorie (in acest sens a se vedea si motivarile date pentru aceste categorii de persoane, in care se retine pentru categoria celor cu “Merite Deosebite” acordata celor care au “ocupat obiective de importanta vitala” fata de categoria nou introdusa cu “Rol Determinant” care se multumesc cu … ocuparea unor “obiective de importanta deosebita”).
- crează o noua categorie sociala.
- fragmentează și tratează discriminator Luptătorii cu Merite Deosebite de Luptătorii cu Rol Determinant si fata de celelalte categorii de revolutionari din Legea nr. 341/2004.
Aceasta modificare legislativa are deasemenea scopul de a creea posibilitatea de a se accesa o asa-zisa verificare a dosarelor pentru a se pierde efectul juridic al faptelor penale savarsite de catre fostii secretari de stat si pentru a nu putea fi atrasa raspunderea penala a membrilor CPRD ‘89.
Pentru ca aceasta grupare infractionala sa-si desavarseasca “opera” regizata, dupa ce au emis O.U.G.95/2014 , acesti ticalosi au emis o H.G. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii Recunoştinţei pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 şi pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987, nr.341/2004, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.1.412/2004, in care in art. 14 alin. (1) - (3) toate aceste faradelegi sunt pe larg legiferate, prin folosirea sintagmei “nu au certificate preschimbat”!!!!!
Iata ca, daca pana acum am constatat, demonstrat si prezentat faptul ca prin abuz si incalcarea legislatiei in domeniu au acordat mii si mii de certificate preschimbate unor persoane care nu au detinut certificate la data aparitiei Legii nr. 341/2004, acum prin aceasta hotarare de guvern se “legalizeaza” faptele savarsite in trecut ,ascund faradelegile provocate de faptuitorii enumerate ,acopera toate faradelegile facute de fostii Secretari de Stat cat si actualului Secretar de Stat numitul SANDA ADRIAN si de fostii si actualii membrii ai CPRD’89 si in continuare se asigura conditiile infaptuirii altor astfel de faradelegi in viitor pagubind statul roman si pe adevaratii revolutionari!
Aceasta grupare infractionala si-a urmarit scopurile inca de la data aparitiei Legii nr. 341/2004, respectiv emiterea si atribuirea de certificate unor persoane care nu au detinut certificate anterior aparitiei Legii nr.341/2004.
Pentru aceasta membrii gruparii infractionale au urmarit in permanenta sa detina pe de o parte functiile de conducere de la SSPR, iar pe de alta parte functiile de conducere sau de “membri permanenti” la CPRD, iar din aceste functii au savarsit faradelegile precizate.
Astfel, actualul secretar de stat de la SSPR, a mai detinut functia de secretar de stat la SSPR si in perioada 2004 - 2005, perioada in care a atribuit certificate unor persoane care nu au detinut certificate anterior aparitiei Legii nr. 341/2004, sau a pregatit terenul pentru atribuirea de astfel de certificate, fapt care l-a determinat sa solicite in anul 2014 si sa obtina iarasi aceasta functie.
Obtinand din nou functia de conducere, a intreprins demersurile asa cum am precizat, pentru a atribui certificate unor persoane pentru care pregatise terenul inca din anul 2005, si a initiat si obtinut OUG 95/2014 despre care am facut vorbire, pentru a ascunde faradelegile trecute dar si pentru cele viitoare.
Astfel acesta a acordat certificate preschimbate unor persoane, printre care, deocamdata mentionam pe :
- BARCUIAS ANA,
- BASA ALEXANDRU,
- BORLEA IOAN,
- BUDUGAN MANUEL IOSIF
- BIRLADEANU LIDIA MIRELA
- BANCIU NICOLAE,
- CARA NICOLAE si altii.
Un caz aparte este cel al numitei CARAUSU ANISOARA, persoana care nu a detinut certificat anterior aparitiei Legii nr. 341/2004.
In primul mandate de secretar de stat la SSPR aceastei persoane i se atribuie certificatul de PARTICIPANT la Revolutia Romana din Decembrie 1989, pentru ca in cel de-al doilea mandat, la data de 03.12.2014, prin intermediul CPRD unde au ramas “membrii permanenti” prezenti in aceasta comisie si in perioada primului mandat la SSPR a actualului secretar de stat, aceasta sa fie “gratulata” cu certificatul de “REMARCAT PRIN FAPTE DEOSEBITE”!
Iata DOVADA CERTA pentru care au urmarit aparitia OUG. nr. 95/2014, care asa cum am mai precizat are rolul de a acoperi faradelegile savarsite anterior, dar si pentru a asigura cadru legal pentru faradelegile pe care le vor face in continuare!
Alte exemple de persoane care nu au detinut certificate anterior aparitiei Legii nr. 341/2004 si carora le-au fost atribuite certificate preschimbate de aceleasi persoane si prin aceleasi metode, sunt :
- CATESCU ADRIANA,
- CIOROGARIU CODRUTA ILEANA
- CARSTEA GABRIEL
- CIURARU ION
- COCINEF GHEORGHE
- CONRADT FLORENTINA
- CONSTANTINESCU GEORGETA
- DABULEANU EUGENIU SILVIU
- DANILIUC VASILE
- DOLINEANU VASILE
- DUMITRAS COSTIN EUGEN
Un alt exemplu este cel al numitului DRIMBAU NISTOR, persoana careia i-a fost schimbata calitatea din luptator REMARCAT in luptator RANIT, PROBA CERTA in incercarea de legalizare acum, prin OUG nr. 95/2014 a posibilitatii schimbarii calitatilor, prevedere inexistenta in Legea nr. 341/2004!
Pe timpul cercetarii vom prezenta toate cazurile si toate faradelegile savarsite de acestia!
Invederam ca inca de la inceputul activitatii sale, in calitate de secretar de de stat, numitul Sanda Adrian, a profitat de relatia stransa pe care o are cu domnul senator Ilie Sarbu socrul premierului Victor Viorel Ponta si a beneficiat de o serie de inlesniri, ei fiind din acelasi oras Timisoara iar Sarbu Ilie este senator din colegiul Timisoara.
A obtinut numirea la SSPR prin detasare de la STS, blocand in cadrul acelei institutii o functie de conducere.
A incheiat intre SSPR si STS un contract de comodat prin care STS ii punea in continuare la dispozitie masina de serviciu, desi SSPR avea masina pentru deplasarea acestuia.
In fapt masina pentru care s-a incheiat contractul de comodat nu a fost utilizata niciodata, ci doar a fost decontat combustibilul in baza unor acte fasle.
A transformat posturile de functionari publici in functii de personal contractual, organizand un concurs nelegal prin care a angajat personal agreat de domnia sa, astfel incat sa aiba posibitatea de a controla personalul cu ocazia reverificari si analizarii cererilor de acordare a noii calitati de luptator cu rol determinant instituita abuziv prin modificarea legii 341/2004, prin care urmareste fraudarea legii.
De mentionat ca in cei 25 de ani de existenta a unei legislatii care reglementeaza situatia revolutionarilor din Decembrie 1989, totdeauna comisiile care au avut atributiuni in acest sens au apartinut de institutii care au asigurat impartialitatea deciziilor, astfel ca este mai mult decat evidenta dorinta de fraudare a legii prin formula dispusa prin prevederile OUG nr. 95/2014, in care decizia apartine unei singure persoane si subordonatilor sai pe cale administrativa, dintre care atat conducatorul cat si alte persoane din institutie si-au creat prevederile legale ca sa corespunda strict dorintelor, intereselor lor si gruparilor lor mafiote!
A primit inainte de alegerile prezidentiale, prin 2(doua) hotarari de guvern , fonduri banesti din fondul de rezerva al statului, pentru organizarea comemorarii celor 25 de ani de la Revolutia Romana din Decembrie 1989 si care au fost utilizati in scopuri doar de domnia sa stiute, intrucat jubileul de 25 de ani de la Revolutie a fost organizat de catre asociatiile de revolutionari.
Cu privire la gradul de vinovatie al membrilor Comisiei Parlamentare, invederam ca potrivit dispozitiilor :
- art. 9 alin.(2), din Legea 341/2004, „persoanele care solicită preschimbarea documentelor care atestă titlurile prevăzute la art.3 alin.(1) lit.b), potrivit prezentei legi, precum şi preşedinţii organizaţiilor nominalizate la art.5 alin.(4) poartă răspunderea penală pentru corectitudinea întocmirii dosarelor, care vor fi verificate de către Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989 şi avizate de Comisia parlamentară în vederea eliberării de către acesta a certificatelor doveditoare, preschimbate conform alin. (1)”.
- art. 9 alin.(5), din Legea 341/2004, “Contestaţiile privind preschimbarea ori neefectuarea preschimbării certificatelor, conform prezentei legi, se fac cu nominalizarea persoanelor în cauză şi se vor adresa Comisiei parlamentare a revoluţionarilor din decembrie 1989, care le soluţionează potrivit normelor metodologice stabilite în acest sens..
- art. 15 alin. (1) - (3), din H.G. nr. 1412/2004,“SSPR inainteaza Comisiei Parlamentare a Revolutionarilor din Decembrie 1989, denumita in continuare Comisia Parlamentara, in vederea emiterii avizului prevazut la art. 5 alin. (3) din Legea nr. 341/2004, propunerile de preschimbare a certificatelor.
(2) Comisia Parlamentara comunica SSPR, in termen de 10 zile de la data inregistrarii propunerii prevazute la alin. (1), avizul favorabil sau negativ, dupa caz.
(3) In situatia in care propunerea transmisa de SSPR necesita o cercetare mai amanuntita, Comisia Parlamentara poate prelungi cu cel mult 15 zile termenul prevazut la alin. (1), instiintand SSPR cu privire la aceasta prelungire.
La data de 30.06.2010 a fost incheiata perioada de preschimbare a certificatelor iar aceasta comisie in data de 03 decembrie 2014 a acordat certificate preschimbate unui numar de 7(sapte) persoane, dintre care 6(sase) persoane nu au detinut certificate de revolutionar anterior aparitiei Legii nr. 341/2004.
Acordarea acestor certificate s-a facut in prezenta numitului Sanda Adrian, fapt care demonstreaza cu prisosinta rolul sau active in functionarea grupului infractional.
Mai mult decat atat, pentru a se vedea disperarea cu care au urmarit acordarea unor astfel de certificate catre persoane care nu au detinut anterior acest document, persoanelor GHERMAN Constantin si GRIGORE Constantin, Comisia Parlamentara a Revolutionarilor din Decembrie 1989 in prezenta aceluasi secretar de stat Sanda Adrian le-a acordat certificate si calitati si in SINTEZA din data de 03 decembrie 2014 desi acelasi lucru l-au facut si in SINTEZA din data de 17 septembrie 2014!!!
Aceste fapte s-au derulat in permanenta in perioada 30.06.2010 - decembrie 2014, iar vinovatii si complicii lor se regasesc in interiorul grupului infractional si a angajatilor acestor doua institutii, prezenti constant la si in luarea deciziilor in cadrul sedintelor acestor institutii.
Pornind de la aceste dispoziţiii legale menţionate mai sus, considerăm că întreaga comisie CPRD ’89 se face vinovată sub diverse grade de participaţie, de săvârşirea infracţiunilor precizate.
DEASEMENEA
SOLICITAM LUAREA in REGIM DE URGENTA A TUTUROR MASURILOR DE ASIGURARE A
ARHIVEI Secretariatului de stat pentru recunoasterea meritelor
luptatorilor impotriva regimului comunist instaurat in Romania in
perioada 1945 – 1989 (arhiva revolutionarilor), avandu-se in vedere ca
in aceasta se regasesc toate probele activitatilor ilegale.
In anul 2003 - 2004, cand institutia a fost coordonata de aceleasi grupari care si astazi detin controlul asupra institutiei, au inundat arhiva pentru a se sterge urmele faradelegilor (fapta este cunoscuta si de notorietate in randul revolutionarilor).
In prezent, avem destule informatii despre scoaterea si distrugerea din arhiva si in special din dosarele individuale, precum si din actele care au stat la baza eliberarii certificatelor preschimbate si a adeverintelor aferente acestora, a unor documente care le tradeaza implicarea in aceasta megafrauda cu efecte deosebit de grave asupra bugetului de stat fraudand statul roman cu sute de milioane de lei noi si totodata umilind si terfelind revolutionarii adevarati.
În baza disp. art. 279 C.p.p. solicităm declanşarea acţiunii penale împotriva făptuitorilor mai sus invederati ,întrucât prin faptele acestora au fost prejudiciate toate asociaţiile de revoluţionari legal constituite, revolutionarii precum şi statul care a acordat drepturi unor persoane care au obţinut certificatele de revoluţionari prin nerespectarea dispoziţiilor legale, inseland statul roman cu sute de milioane de lei noi .
In sustinerea celor afirmate atasam :
- Legea nr. 341/2004 cu modificarile si completarile ulterioare,
- H.G. nr. 1412/2004, care reprezinta Normele de aplicare a Legii nr. 341/2004,
- H.G. nr. 1707/2006, care modifica H.G. nr. 1412/2004,
- H.G. nr. 566/1996 care reprezinta Normele de aplicare a Legii nr. 42/1990,
- REGULAMENTUL de organizare si functionare al COMISIEI SSPR, infiintata in baza prevederilor H.G. nr. 1412/2004,
- tabel nominal care contine un numar de 1090 de persoane carora Secretariatul de stat pentru recunoasterea meritelor luptatorilor impotriva regimului comunist instaurat in Romania in perioada 1945 - 1989(fost Secretariat de stat pentru Problemele Revolutionarilor din Decembrie 1989) impreuna cu Comisia Parlamentara a Revolutionarilor din Decembrie 1989 le-a acordat certificate de revolutionar preschimbate, cu toate ca persoanele in cauza NU DETINEAU CERTIFICATE DE REVOLUTIONAR (respectiv nu aveau ce preschimba) in conformitate cu prevederile Legii nr. 42/1990. Mentionam ca in perioada imediata vom veni cu completari la aceasta lista in care vom prezenta si alte persoane(situatii) carora le-au fost atribuite certificate de revolutionar preschimbate fara ca acestea sa fi detinut anterior un astfel de document.
- O.U.G. nr. 95/2014, invocata, din care dorim sa scoatem in evidenta in afara celor precizate, faptul ca pentru a-si ascunde, masca faradelegile de care am facut vorbire, in art. 33 alin. (2) intriduc in textul de lege “exceptia” de la lege in vederea “legalizarii” schimbarilor de calitate prezentate
- SINTEZA Comisiei Parlamentare a Revolutionarilor din Decembrie 1989 din data de 03 decembrie 2014
- SINTEZA Comisiei Parlamentare a Revolutionarilor din Decembrie 1989 din data de 17 septembrie 2014
- H.G. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunoştinţei pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 şi pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987, nr.341/2004, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.1.412/2004
In dovedirea denuntului penal va solicitam in regim de maxima urgenta tragerea la raspundere penala a celor ce se fac vinovati si admiterea probei cu inscrisuri, martori, expertize si orice alte probe admise de legile in vigoare.
In anul 2003 - 2004, cand institutia a fost coordonata de aceleasi grupari care si astazi detin controlul asupra institutiei, au inundat arhiva pentru a se sterge urmele faradelegilor (fapta este cunoscuta si de notorietate in randul revolutionarilor).
In prezent, avem destule informatii despre scoaterea si distrugerea din arhiva si in special din dosarele individuale, precum si din actele care au stat la baza eliberarii certificatelor preschimbate si a adeverintelor aferente acestora, a unor documente care le tradeaza implicarea in aceasta megafrauda cu efecte deosebit de grave asupra bugetului de stat fraudand statul roman cu sute de milioane de lei noi si totodata umilind si terfelind revolutionarii adevarati.
În baza disp. art. 279 C.p.p. solicităm declanşarea acţiunii penale împotriva făptuitorilor mai sus invederati ,întrucât prin faptele acestora au fost prejudiciate toate asociaţiile de revoluţionari legal constituite, revolutionarii precum şi statul care a acordat drepturi unor persoane care au obţinut certificatele de revoluţionari prin nerespectarea dispoziţiilor legale, inseland statul roman cu sute de milioane de lei noi .
In sustinerea celor afirmate atasam :
- Legea nr. 341/2004 cu modificarile si completarile ulterioare,
- H.G. nr. 1412/2004, care reprezinta Normele de aplicare a Legii nr. 341/2004,
- H.G. nr. 1707/2006, care modifica H.G. nr. 1412/2004,
- H.G. nr. 566/1996 care reprezinta Normele de aplicare a Legii nr. 42/1990,
- REGULAMENTUL de organizare si functionare al COMISIEI SSPR, infiintata in baza prevederilor H.G. nr. 1412/2004,
- tabel nominal care contine un numar de 1090 de persoane carora Secretariatul de stat pentru recunoasterea meritelor luptatorilor impotriva regimului comunist instaurat in Romania in perioada 1945 - 1989(fost Secretariat de stat pentru Problemele Revolutionarilor din Decembrie 1989) impreuna cu Comisia Parlamentara a Revolutionarilor din Decembrie 1989 le-a acordat certificate de revolutionar preschimbate, cu toate ca persoanele in cauza NU DETINEAU CERTIFICATE DE REVOLUTIONAR (respectiv nu aveau ce preschimba) in conformitate cu prevederile Legii nr. 42/1990. Mentionam ca in perioada imediata vom veni cu completari la aceasta lista in care vom prezenta si alte persoane(situatii) carora le-au fost atribuite certificate de revolutionar preschimbate fara ca acestea sa fi detinut anterior un astfel de document.
- O.U.G. nr. 95/2014, invocata, din care dorim sa scoatem in evidenta in afara celor precizate, faptul ca pentru a-si ascunde, masca faradelegile de care am facut vorbire, in art. 33 alin. (2) intriduc in textul de lege “exceptia” de la lege in vederea “legalizarii” schimbarilor de calitate prezentate
- SINTEZA Comisiei Parlamentare a Revolutionarilor din Decembrie 1989 din data de 03 decembrie 2014
- SINTEZA Comisiei Parlamentare a Revolutionarilor din Decembrie 1989 din data de 17 septembrie 2014
- H.G. pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunoştinţei pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 şi pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987, nr.341/2004, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.1.412/2004
In dovedirea denuntului penal va solicitam in regim de maxima urgenta tragerea la raspundere penala a celor ce se fac vinovati si admiterea probei cu inscrisuri, martori, expertize si orice alte probe admise de legile in vigoare.
Data Reclamant
02.02.2015 Orbulescu Mihai
DOMNULUI PROCUROR ȘEF AL PARCHETULUI DE PE LÂNGĂ ÎNALTA CURTE DE CASAȚIE ȘI JUSTIȚIE - DIRECȚIA NAȚIONALĂ ANTICORUPȚIE
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu